Wednesday, May 19, 2010

PRE-ORDER TUDUNG SYRIA

Bagi yang ingin membeli tudung syria, kami membolehkan anda untuk membuat pre-order...
Dengan syarat anda perlu membayar separuh daripada harga tudung bagi mengelakkan ada sesetengah pembeli yang tidak serius dalam hal-hal pembelian...ini akan menyusahkan banyak pihak...nanti saya dah order tak nak pulak...harap maklum...dan baki bayaran perlu dibayar sebelum tudung dihantar kepada anda...

Pre-order ini membolehkan anda memilih sendiri colour-colour tudung yang anda berkenan...kiranya saya akan beli based on apa customer nak la...akan tetapi saya akan buat tempahan jika setiap jenis tudung yang diorder tu melebihi 5 helai...kalau kuantiti kurang saya tak order...maksudnya di sini bukan nak suruh customer order 5 helai sorang...bukan...bukan...maksudnye jika jenis tudung yang diorder tu dicampurkan dgn order daripada customer2 lain melebihi 5 helai...kenapa saya cakap jenis???sebab kali ini anda mempunyai pilihan untuk TUDUNG SYRIA DWI TONE, TRIPLE TONE, BERCORAK (HANADI).


*** SILA KLIK PADA GAMBAR DAN ZOOM IN UNTUK GAMBAR YG LEBIH JELAS



TUDUNG SYRIA DWI TONE








Normal Price : RM40
Offer Price : RM38
Pembelian 3 helai ke atas akan mendapat diskaun RM2 atas setiap pembelian



TUDUNG SYRIA TRIPLE TONE




Normal Price : RM42
Offer Price : RM40
Pembelian 3 helai ke atas akan mendapat diskaun RM2 atas setiap pembelian



TUDUNG SYRIA BERCORAK (HANADI)




Price : RM15